Klacht UPC (nu Ziggo): Geen restitutie van in rekening gebracht product wat ik geretourneerd heb

Mark Lobeek

Ik had problemen met mijn WiFi. Als mogelijke optie is een accespoint aangeboden welke ik zou moeten aanschaffen. Dit accespoint zou ik na 3 maanden moeten betalen, als het inderdaad de problemen zou oplossen. Na levering van dit accespoint dit de volgende dag geïnstalleerd, maar bleek geen oplossing. Direct weer telefonisch contact met Ziggo, waar werd aangegeven dat ik het accespoint kosteloos kon retourneren en niet in rekening gebracht zou worden. Er is een monteur gekomen en die heeft uiteindelijk het WiFi probleem opgelost. (zat in de bekabeling buitenshuis) Nu 3 maanden later wordt het accespoint in rekening gebracht. Zojuist gebeld hierover, maar hij kan niet vergoed worden, ik had hem namelijk moeten afmelden..... Terwijl de klant te service hierover koets heeft gezegd, alleen dat ik hem moest retourneren. Beschamend hoe Ziggo met haar klanten omgaat!!!

Per direct restitutie van het accespoint wat ik niet in gebruik heb en geretourneerd heb volgens de mij bekende voorschriften

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.