Klacht UPC (nu Ziggo): Geen signaal voor TV en Radio

Klachtnummer
# 172257
Gebruiker
Jacob
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ongeveer 21 mei werd mij een tariefs verlaging aangeboden en verdere actie was niet nodig. Verrassing dat ik nieuwe apparatuur ontving wat ik direct heb terug gekoppeldd en waarvoor ik retour dozen heb ontvangen. Er volgde een voorstel afspraak voor een monteur welke ik voor aanvang volgens de regels heb afgemeld. Donderdag 9 juni was mijn TV signaal weg. Direcht contact opgenomen en het zou binnen de 24 opgelost zijn. Misschien wel 150 tot 200 minuten met tel contact geweest tot maandag 13 juni. Nog geen signaal. Het logboek van mij bij ZIGGO is na uitprinten misschien wel 2 meter papier. Was het eerts binnen de 24 uur, zaterdag werd het 72 uur en vandaan maandag waren het 5 werkdagen vanaf zaterdag. Het gemis van TV mag duidelijk zijn zeker in een periode met veel voetbal.

De oplossing

Betere voorlichting en sneller aansluiten lijkt mij nodig c.q. noodzakelijk. Het probleem ligt bij ZIGGO en al zijn de personen bij het callcentre beleefd iemand die het probleem oppakt heb ik niet gevonden. Het gemis van 7 dagen geen TV waarvoor wel betaald is moet minimaal gecompenseerd worden en de telefoonkosten via het nummer 0900 1884.
De eerste eis is dat ik weer - per direct -signaal ontvang voor mijn TV van ZIGGO!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen