Opgelost door UPC (nu Ziggo): Geen telefonie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 28374
Gebruiker
gerdac
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds vanmorgen 5 uur is het niet mogelijk te bellen met Horizon abonnement. Info die gegeven wordt is summier, en klanten hebben geen idee hoe lang men kan verwachten dat de storing duurt. Zelfs alarmdiensten zijn niet bereikbaar. Schande vind ik het!

De oplossing

Zo snel mogelijk weer een functionerende telefoonaansluiting en compensatie voor de geleden schade danwel ongemakken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Cornelissen, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en uw klacht met u besproken. Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    gerdac
    Datum
    Correct benaderd en tot een passende oplossing gekomen, suggesties worden verder meegenomen zoals beloofd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gerdac
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?