Klacht UPC (nu Ziggo): geen televisie

Klachtnummer
# 19201
Gebruiker
Bertus van Embden
Datum
1 reactie

Details

De klacht

IK heb sinds half december de Horizon box extra in huis deze heeft een monteur van UPC aangesloten.het bij behorende abonnement is horizon extra met 110 tv zenders 60mb internet bellen en de 1e 6maanden gratis Film1. nadat alles was aan gesloten miste ik Film1,ik begon te bellen vanaf de volgende dag telkens het verhaaltje het word opgelost,kwestie van het juiste signaal doorgeven,inmiddels 15 keer bellen, mails ,en brief naar het hoofdkantoor heb ik sinds woensdag 08-01-13 helemaal geen televisie meer ,gisteren werd gezegd dat ik nog een box had en daar werd het signaal heen gestuurd.deze box heb ik op 28-12-2012 per post in hun doos opgestuurd het recu heb ik thuis,ik vraag mij werkelijk af waar ze nu mee bezig zijn ,op mails word niet gereageerd en op de brief ook nog geen antwoord.ik hoop dat het spoedig wordt opgelost.vriendelijke groeten,b.van embden

De oplossing

de klacht is opgelost

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Van Embden,Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen hebben wij aanvullende informatie van u nodig.
    Wij verzoeken u vriendelijk om via een privé opmerking uw gegevens (klantnummer en/of postcode + huisnummer) aan ons kenbaar te maken. Hierna neemt een van onze medewerkers contact met u op.Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen