Opgelost door UPC (nu Ziggo): geen tv meer na wijk onderhoud

Johan

Diensten: UPC Internet, UPC Telefonie, UPC Digitale TV, UPC Digitale Kabel-TV en Radio
Starttijd: 14 januari 2015 - 07:40
Eindtijd: 14 januari 2015 - 16:46

Dit was de melding op de site, maar mijn directe buren hebben weer gewoon tv, maar wij nog steeds niet. Drie keer bellen met upc, maar die zeggen gewoon dat je pech hebt, en kan wachten tot er een monteur langs kan komen...kan komen??? MOET komen.
Na waarschijnlijk een fout van de monteur in de wijk kast heb ik maar pech gehad!!
Ze lopen nog ergens anders in deze wijk, maar even snel langskomen om hun fout te herstellen......ho maar, dat is veel te simpel gedacht van mij. Je kunt gewoon wachten tot hun tijd voor je hebben. Hele slechte zaak van upc. Dit maakt de keus van overstappen wel weer iets makkelijker voor mij.
Nu moet ons gezin maar wachten tot op zijn vroegst maandag..... Lekker, zo'n actie van UPC

Gewoon direct een monteur langssturen, die toch nog ergens in de wijk aanwezig is.
Die kunnen toch wel de fout oplossen die ze zelf veroorzaakt hebben?? De meeste mensen moeten toch hun eigen fouten weer oplossen!!!
Via hun klantenservice wordt je gewoon aan het lijntje gehouden, die begrijpen je wel zeggen ze, maar helpen???? nee, dat kunnen ze niet

Johan
    Geheel onverwacht stond om kwart over 5 een monteur van UPC voor de deur!!! Even het kastje opengemaakt, staat nb in onze tuin, geconstateerd dat idd mijn aansluiting noet goed zat.....OPGELOST!!!
    Hoefde dus niet tot maandag te wachten, alsnog bedankt UPC.
    Foutjes gebeuren, maar nu tot mijn tevredenheid opgelost!!

Johan

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?