Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door UPC (nu Ziggo): geen tv meer na wijk onderhoud
Details
De klacht
Diensten: UPC Internet, UPC Telefonie, UPC Digitale TV, UPC Digitale Kabel-TV en RadioStarttijd: 14 januari 2015 - 07:40
Eindtijd: 14 januari 2015 - 16:46
Dit was de melding op de site, maar mijn directe buren hebben weer gewoon tv, maar wij nog steeds niet. Drie keer bellen met upc, maar die zeggen gewoon dat je pech hebt, en kan wachten tot er een monteur langs kan komen...kan komen??? MOET komen.
Na waarschijnlijk een fout van de monteur in de wijk kast heb ik maar pech gehad!!
Ze lopen nog ergens anders in deze wijk, maar even snel langskomen om hun fout te herstellen......ho maar, dat is veel te simpel gedacht van mij. Je kunt gewoon wachten tot hun tijd voor je hebben. Hele slechte zaak van upc. Dit maakt de keus van overstappen wel weer iets makkelijker voor mij.
Nu moet ons gezin maar wachten tot op zijn vroegst maandag..... Lekker, zo'n actie van UPC
De oplossing
Gewoon direct een monteur langssturen, die toch nog ergens in de wijk aanwezig is.Die kunnen toch wel de fout oplossen die ze zelf veroorzaakt hebben?? De meeste mensen moeten toch hun eigen fouten weer oplossen!!!
Via hun klantenservice wordt je gewoon aan het lijntje gehouden, die begrijpen je wel zeggen ze, maar helpen???? nee, dat kunnen ze niet
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.