Opgelost door UPC (nu Ziggo): Geen tv op pc. Wel probleemloos op tablet.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 88369
Gebruiker
m.wieman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het is al meerdere malen gemeld, door verschillende personen, maar het probleem blijft.

Iedere dag is hetzelfde liedje met online tv kijken.

Het is bijna altijd raak en krijg je de melding: DE VIDEO IS ONDERBROKEN. ONZE EXCUSES VOOR HET ONGEMAK.

Nu heb ik onderhand wel genoeg excuses gehad, ik heb liever dat er iemand eens een keer een oplossing biedt.

Verder zou ik het ZEER op prijs stellen dat wanneer het niet snel opgelost kan worden, iemand van UPC eens eerlijk zegt wat er aan de hand is en toegeeft dat dit nog niet de status zoals dat aan de consumenten voorgeschoteld mag worden.

Internet is bekabeld, speedtest is ok, dus daar kan het niet aan liggen. Maakt ook niet uit welke browser er gebruikt wordt.

Hopelijk wordt hier nu eens serieus antwoord op gegeven.

Bij voorbaat dank.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    m.wieman
    Datum
    Silverlight verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
m.wieman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?