Klacht UPC (nu Ziggo): Geen tv via Horizon

Klachtnummer
# 12521
Gebruiker
Elsbeth Bouman
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Vanaf zaterdag 29 september al constant geen tv via de Horizon. Er staat dat ik niet het juiste abonnement hebt om dit kanaal te kijken (reguliere zenders). Via de app toet eea het nu weer. Maar via de tv thuis niet.

Andere vraag, zelfde product. Is het normaal dat de modem zichzelf regelmatig reset?

Gewenste oplossing

Graag weer tv via Horizon en antwoord op modem vraag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Bouman,Naar aanleiding van uw bericht hebben wij u gebeld. Omdat wij u niet te pakken kregen informeren wij u middels dit bericht.Wij hebben van afstand een zogeheten "refresh" gestuurd. Hiermee zou u weer beschikking moeten hebben over de juiste zenders. Wij verzoeken u vriendelijk ons te berichten of dit inderdaad het geval is.Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    Elsbeth Bouman
    Datum
    Klopt. Het werkt weer.
  3. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Bouman,Vorige week heeft een van onze medewerkers contact met u opgenomen inzake werking van het modem. Graag vernemen wij van u wat uw huidige ervaringen zijn.Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen