Klacht UPC (nu Ziggo): Geen tv via Horizon

Elsbeth Bouman

Vanaf zaterdag 29 september al constant geen tv via de Horizon. Er staat dat ik niet het juiste abonnement hebt om dit kanaal te kijken (reguliere zenders). Via de app toet eea het nu weer. Maar via de tv thuis niet.

Andere vraag, zelfde product. Is het normaal dat de modem zichzelf regelmatig reset?

Graag weer tv via Horizon en antwoord op modem vraag.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Bouman,Naar aanleiding van uw bericht hebben wij u gebeld. Omdat wij u niet te pakken kregen informeren wij u middels dit bericht.Wij hebben van afstand een zogeheten "refresh" gestuurd. Hiermee zou u weer beschikking moeten hebben over de juiste zenders. Wij verzoeken u vriendelijk ons te berichten of dit inderdaad het geval is.Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    Elsbeth Bouman
    Klopt. Het werkt weer.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Bouman,Vorige week heeft een van onze medewerkers contact met u opgenomen inzake werking van het modem. Graag vernemen wij van u wat uw huidige ervaringen zijn.Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?