Klacht UPC (nu Ziggo): Geen tv wel betalen

Klachtnummer
# 36343
Gebruiker
Jeffrey h
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Meerdere malen problemen gehad met internet en tv.
Na de klacht te hebben ingedient bij UPC zouden ze met een passende oplossing komen. Deze oplossing was 4 weken wachten (dus 4 weken zonder tv of internet) . Wat voor ons dus geen oplossing was! Wij hebben hier over meerdere discussies gehad met UPC maar het was dit of niks. Dit is de reden dat wij op dat moment ons abonnement hebben opgezegd. Wat blijkt nu we moeten ook nog is 2 maanden door betalen!!! Dus en geen internet en geen tv maar wel betalen en dan plus het feit dat wij geen service hebben gehad .. Wij zijn in de tussen tijd overgestapt naar Tele 2 wij hebben hier last gehad van een storing en hun bieden een vergoeding aan omdat ook Tele 2 vind dat wat je niet gebruikt hoef je niet te betalen. Dus UPC??? Zo raar is die oplossing niet.

De oplossing

Wat wij verwachten als klant is dat je niet hoeft te betalen voor wat je niet hebt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Heijliger,Een van onze medewerkers heeft telefonisch contact met u gehad.Indien u nog vragen heeft vernemen wij dat graag van u door middel van een antwoord op dit bericht.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen