Klacht UPC (nu Ziggo): GEEN verbinding upc

RobPronk

Wij zijn nu al weken bezig om een ons totaal pakket werkend te krijgen jullie hebben mij telefonische dingen belooft in jullie verkoop praatje. Geen probleem meneer dat u geen invoer kabel heeft dit regelt de monteur werd mij gezegd! Nu weken verder nog geen dienst. Op 31 januari was het zover een monteur. Die kon niks doen werd mij verteld hier was ik al bang voor. Zelfs heb ik van te voren meerdere malen gebeld om te vragen hoe en wat. Nu zijn we weer een aantal dagen verder maar heb nog niks!!! Onder tussen is onze winkel open gegaan op 1 februari! GEEN INTERNET GEEN TELFOON!!! en geen tv dat is niet het ergste maar die andere twee producten heeft men tegenwoordig gewoon nodig in een winkel! Nu heb ik meerder malen gebeld ik voel me gewoon NIET serieus genomen worden. Ik heb onder tussen veel kosten gemaakt heb het alarm systeem om moeten laten bouwen op gsm omdat de verzekering dit eist! ik heb een gsm pin apparaat moeten huren

Een werkende verbinding. Zo spoedig mogelijk! En geen kosten van een invoer kabel dit is mij ook telefonisch belooft de kabel moet binnen liggen volgens een boekhouding!
Plus de extra kosten van huur gsm pin automaat 20euro per dag en 15 cent per transactie en 120 euro koerier kosten. Plus 350 euro vanwege ombouwen van de alarm centrale naar gsm.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Pronk,Momenteel wordt gewerkt aan een raming van de kosten voor een aansluiitng op het UPC netwerk.Wanneer de offerte gereed is informeren wij u zo spoedig mogelijk.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    RobPronk
    Beste,Ik heb inmiddels weer een aantal keren telefonische contact gehad. Er zijn ons weer dingen belooft dat ik met twee dagen terug gebeld zou worden vanwege de invoer kabel. Maar u voelt hem al aankomen. Weer geen reactie. Volkerswessel is inmiddels ook langs geweest met een a4tje en die is na 5 minuten ook vertrokken.
    Ik baal behoorlijk de kosten worden steeds hoger van ons en dit lijkt ons niet de bedoeling.
    met vriendelijke groet,
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Pronk,Tot onze spijt zijn wij niet tot overeenstemming gekomen aangaande de kosten voor de netwerkaanleg.De overeenkomst is dan ook beëindigd en de reeds in rekening gebrachte abonnementskosten worden door ons afgeboekt.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.UPC Nederland
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Pronk,Wij verzoeken u vriendelijk de factuur van 11 maart 2014 als niet verzonden te beschouwen. Het factuurbedrag is inmiddels door ons gecorrigeerd.U bent UPC Nederland niets verschuldigd.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?