Klacht UPC (nu Ziggo): Geld teveel overgemaakt

Klachtnummer
# 105812
Gebruiker
Anjulie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 25-03-2015 per ongeluk teveel geld overgemaakt naar UPC. Tot op heden ben ik de hele tijd doorverbonden en heb ik al met 4 verschillende medewerkers gesproken. Helaas was het zo dat mijn klacht telkens niet geregistreerd werd. Ik woon op een studentenkamer en heb per ongeluk de huur overgemaakt naar UPC Dit begint nu echt een probleem te worden en er wordt steeds tegen mij gezegd dat ik het overgebleven bedrag(want ze hebben meteen de abonnement kosten ingehouden) binnen 5 werkdagen op mijn rekening kan ontvangen. Dit is tot op heden niet gebeurd. Ik ben een tevreden klant en wil dit ook blijven. Maar als dit zo doorgaat dan stap ik graag over naar een andere provider.

De oplossing

Ik verwacht dat UPC netjes het bedrag nou eindelijk terug stort zodat ik met het bedrag de huur kan betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen