Klacht UPC (nu Ziggo): Geld teveel overgemaakt

Anjulie

Ik heb op 25-03-2015 per ongeluk teveel geld overgemaakt naar UPC. Tot op heden ben ik de hele tijd doorverbonden en heb ik al met 4 verschillende medewerkers gesproken. Helaas was het zo dat mijn klacht telkens niet geregistreerd werd. Ik woon op een studentenkamer en heb per ongeluk de huur overgemaakt naar UPC Dit begint nu echt een probleem te worden en er wordt steeds tegen mij gezegd dat ik het overgebleven bedrag(want ze hebben meteen de abonnement kosten ingehouden) binnen 5 werkdagen op mijn rekening kan ontvangen. Dit is tot op heden niet gebeurd. Ik ben een tevreden klant en wil dit ook blijven. Maar als dit zo doorgaat dan stap ik graag over naar een andere provider.

Ik verwacht dat UPC netjes het bedrag nou eindelijk terug stort zodat ik met het bedrag de huur kan betalen.

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?