Opgelost door UPC (nu Ziggo): Half bekeken opnames verdwijnen automatisch

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 84789
Gebruiker
Naksus
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Een opname die is bekeken, maar niet wordt afgekeken, verdwijnt zomaar uit de opnamenlijst. Maakt niet uit of het opgenomen programma tussentijds via het menu wordt stopgezet of gewoon met de uit-knop. Deze week ben ik al zo 2 opnames van goede films kwijt geraakt en dat is zeer frustrerend.

Gewenste oplossing

Ik wil graag een oplossing zodat dit niet nog een keer gebeurd.

En ik wil de opgenomen films terug zodat ik ze kan afkijken.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Sturms,Naar aanleiding van uw melding hebben wij vandaag telefonisch contact met u opgenomen en de kwestie besproken. Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  2. Auteur
    Naksus
    Datum
    De klacht is snel en goed opgelost. De helpdesk was vriendelijk en behulpzaam. Top.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen