Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door UPC (nu Ziggo): Half bekeken opnames verdwijnen automatisch
Details
Klacht
Een opname die is bekeken, maar niet wordt afgekeken, verdwijnt zomaar uit de opnamenlijst. Maakt niet uit of het opgenomen programma tussentijds via het menu wordt stopgezet of gewoon met de uit-knop. Deze week ben ik al zo 2 opnames van goede films kwijt geraakt en dat is zeer frustrerend.Gewenste oplossing
Ik wil graag een oplossing zodat dit niet nog een keer gebeurd.En ik wil de opgenomen films terug zodat ik ze kan afkijken.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.