Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door UPC (nu Ziggo): Haperend beeld op diverse zenders
Details
De klacht
Sinds een paar weken blijft het beeld op met name de commerciële zenders regelmatig korte momenten stilstaan om daarna weer verder te gaan. Het geluid gaat wel gewoon door. Het lijkt erger te worden.Voor de update van de nieuwe versie van horizon (h2?) was het ook zo maar de update verhielp het probleem. Helaas is het dus weer terug.
In de bekabeling en TV is niks veranderd. Al een paar keer de samsung mediabox en het modem geheel uitgezet en opnieuw opgestart, maar geen resultaat. Ik wil graag dat men dit irritante probleem oplost.
De oplossing
Een oplossing zodat we normaal TV kunnen kijken zonder last meer te hebben van een haperend/stilstaand beeld.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.