Opgelost door UPC (nu Ziggo): Haperend beeld op diverse zenders

Ron Maliepaard

Sinds een paar weken blijft het beeld op met name de commerciële zenders regelmatig korte momenten stilstaan om daarna weer verder te gaan. Het geluid gaat wel gewoon door. Het lijkt erger te worden.
Voor de update van de nieuwe versie van horizon (h2?) was het ook zo maar de update verhielp het probleem. Helaas is het dus weer terug.
In de bekabeling en TV is niks veranderd. Al een paar keer de samsung mediabox en het modem geheel uitgezet en opnieuw opgestart, maar geen resultaat. Ik wil graag dat men dit irritante probleem oplost.

Een oplossing zodat we normaal TV kunnen kijken zonder last meer te hebben van een haperend/stilstaand beeld.

Ron Maliepaard
    Aanvulling: de telefoon vertoont ook regelmatig kuren. Als er gebeld wordt naar ons huisnummer wordt bij het opnemen vaak een storende aanhoudende herrie (alsof er een harde wind in de hoorn blaast) door de beller en de gebelde gehoord. Je kunt niet communiceren.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Maliepaard,Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Hierbij is een vervolgactie uitgezet. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker in de tussentijd nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    Ron Maliepaard
    Vanavond komt er een monteur om metingen te verrichten
    Ron Maliepaard
    UPC monteur is langs geweest, heeft er goed de tijd voor genomen, het een en ander vervangen en extra kastje in de meterkast aangebracht. Samen diverse testen gedaan met tv en internet en toen ook nog het internet (WiFi) in de horizonbox uitgezet (ik gebruik een losse router), omdat dit ook nog stoorde.
    Na 1,5 uur of zo was hij klaar en lijkt het goed te werken. Nu maar eens de komende dagen kijken of alles goed blijft werken.
    Ron Maliepaard
    Helaas, nog steeds haperend beeld ondanks de forse tijdsbesteding van de monteur, aan hem ligt het niet. We waren van 'binnen naar buiten' aan het werk! Dus graag de volgende actie dan maar, binnen is er blijkbaar niets aan de hand .
    Ron Maliepaard
    Vandaag tweede monteur langs geweest. Deze heeft de boel binnen nog even doorgemeten, maar vond daar eigenlijk niets. Toen maar eens in de verdeelkast in de straat gekeken. En daar bleken zowaar wat losse contacten te zitten, die zijn vastgezet.
    Nu maar weer de komende dagen het beeld in de gaten houden. Ben benieuwd of het nu beter gaat en blijft gaan..
    UPC doet in ieder geval zijn best!
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Maliepaard,Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
    Ron Maliepaard
    Niet heel veel tv gekeken (veel te warm weer voor/of niets bijzonders op de tv). Maar, op de momenten dat we toch keken, helaas toch nog hangende beelden, ook op Nederland 1. Het zijn er nu iets minder, maar het beeld hangt langer... Ondanks alle moeite die men heeft gedaan toch nog niet het gewenste resultaat.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Maliepaard, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Hierbij is een vervolgactie uitgezet. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker in de tussentijd nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet, UPC Nederland
    Ron Maliepaard
    Morgen komt er weer een netwerkspecialist.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Maliepaard,Een medewerker heeft u inmiddels per e-mail van antwoord voorzien. Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    Ron Maliepaard
    Na nog een expert bleek dat er nieuwe apparatuur in de wijkkast was geplaatst die nog ingeregeld moest worden. Dat is ondertussen gedaan en het beeld hapert niet meer. Nog wel heel af en toe een hikje in beeld/geluid , maar dat is acceptabel. UPC heeft in ieder geval zijn best gedaan om het op te lossen,

Ron Maliepaard

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?