Opgelost door UPC (nu Ziggo): Haperende Horizon media box

F.H.M. Zuidinga

Met het verkrijgen van de nieuwe afstandbediening heb ik nu een haperende mediabox en is het menu ernstig vertraagd.

Graag wens ik compensatie en of korting op mijn abonnement totdat deze algemeen bekende problemen zijn opgelost

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Zuidinga,Bedankt voor uw bericht. Naar aanleiding van uw klacht nemen wij zo spoedig mogelijk nader contact met u op.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Zuidinga,Een medewerker heeft naar aanleiding van uw melding telefonisch contact met u opgenomen en een oplossing met u besproken. Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    F.H.M. Zuidinga
    Upc geeft als compensatie voor het komende half jaar mijn film 1 abonnementen kado ter waarde van 15 euro per maand

F.H.M. Zuidinga

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?