Opgelost door UPC (nu Ziggo): Haperende Horizon media box

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 35042
Gebruiker
F.H.M. Zuidinga
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Met het verkrijgen van de nieuwe afstandbediening heb ik nu een haperende mediabox en is het menu ernstig vertraagd.

De oplossing

Graag wens ik compensatie en of korting op mijn abonnement totdat deze algemeen bekende problemen zijn opgelost

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Zuidinga,Bedankt voor uw bericht. Naar aanleiding van uw klacht nemen wij zo spoedig mogelijk nader contact met u op.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Zuidinga,Een medewerker heeft naar aanleiding van uw melding telefonisch contact met u opgenomen en een oplossing met u besproken. Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  3. Auteur
    F.H.M. Zuidinga
    Datum
    Upc geeft als compensatie voor het komende half jaar mijn film 1 abonnementen kado ter waarde van 15 euro per maand

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F.H.M. Zuidinga
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen