Opgelost door UPC (nu Ziggo): HD DVR Sisco kan geen 2 programma's gelijktijdig opnemen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 41457
Gebruiker
Buurtje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

UPC verkoopt een product wat niet geleverd kan worden, ik ben nu in 5 weken tijd al aan de 3e mediabox en nog steeds werkt het niet, terwijl het wel op de site van UPC staat dat de box dat kan.

De oplossing

Ik wil graag dat UPC mij een box kan leveren die wel 2 programma's gelijktijdig kan opnemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Goedegebuur,Uit onze gegevens blijkt dat u gisteren een van onze collega's van de afdeling Special Care heeft gebeld. Daaruit blijkt dat uw vragen zijn beantwoord. Wij verzoeken u derhalve om de klacht als afgehandeld aan te merken.Indien uw vraag onverhoopt niet voldoende is beantwoord, dan verzoeken wij u vriendelijk dit kenbaar te maken middels een reactie op Klachtenkompas. In dat geval zal nog contact met u opgenomen worden.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    Buurtje
    Datum
    In overleg met UPC is de klacht afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Buurtje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen