Opgelost door UPC (nu Ziggo): HD DVR Sisco kan geen 2 programma's gelijktijdig opnemen

Buurtje

UPC verkoopt een product wat niet geleverd kan worden, ik ben nu in 5 weken tijd al aan de 3e mediabox en nog steeds werkt het niet, terwijl het wel op de site van UPC staat dat de box dat kan.

Ik wil graag dat UPC mij een box kan leveren die wel 2 programma's gelijktijdig kan opnemen.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Goedegebuur,Uit onze gegevens blijkt dat u gisteren een van onze collega's van de afdeling Special Care heeft gebeld. Daaruit blijkt dat uw vragen zijn beantwoord. Wij verzoeken u derhalve om de klacht als afgehandeld aan te merken.Indien uw vraag onverhoopt niet voldoende is beantwoord, dan verzoeken wij u vriendelijk dit kenbaar te maken middels een reactie op Klachtenkompas. In dat geval zal nog contact met u opgenomen worden.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    Buurtje
    In overleg met UPC is de klacht afgehandeld

Buurtje

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?