Klacht UPC (nu Ziggo): Het blokkeren van ons parkeerterrein door de vrachtwagen.

Klachtnummer
# 328538
Gebruiker
Baudien Dekker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij wonen op een woonerf en parkeren de auto achter op het parkeerterrein. Er gaat 1 kort weggetje (ook woonerf) naar toe. De vrachtwagen van de UPC chauffeur blokkeert regelmatig de toegang tot dit parkeerterrein. 1x zei hij, ik ben zo terug.. 10 minuten staan wachten. Nu was hij er niet en toen hij terugkwam, na mijn getoeter, reed hij vol achteruit en zei: "nu kan je er toch langs". Vervolgens reed hij weer terug om wederom het parkeerterrein te blokkeren. Het gaat om de parkeerterreinen aan de Alholm en Bandholm in Hoofddorp. Vandaag 24-10-2018 tussen 13.00 en 13.30 uur. De auto staat ook op een kruis geparkeerd.
Beste chauffeurs, Neem 1 minuut de tijd om je auto aan de straat te parkeren en 10 stappen te lopen, zodat wij van ons parkeerterrein af kunnen met of zonder spoed !

De oplossing

Beste chauffeurs, neem 1 minuut de tijd om je auto aan de straat te parkeren en 10 stappen te lopen, zodat wij van ons parkeerterrein af kunnen met of zonder spoed !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen