Klacht UPC (nu Ziggo): Het blokkeren van ons parkeerterrein door de vrachtwagen.

Baudien Dekker

Wij wonen op een woonerf en parkeren de auto achter op het parkeerterrein. Er gaat 1 kort weggetje (ook woonerf) naar toe. De vrachtwagen van de UPC chauffeur blokkeert regelmatig de toegang tot dit parkeerterrein. 1x zei hij, ik ben zo terug.. 10 minuten staan wachten. Nu was hij er niet en toen hij terugkwam, na mijn getoeter, reed hij vol achteruit en zei: "nu kan je er toch langs". Vervolgens reed hij weer terug om wederom het parkeerterrein te blokkeren. Het gaat om de parkeerterreinen aan de Alholm en Bandholm in Hoofddorp. Vandaag 24-10-2018 tussen 13.00 en 13.30 uur. De auto staat ook op een kruis geparkeerd.
Beste chauffeurs, Neem 1 minuut de tijd om je auto aan de straat te parkeren en 10 stappen te lopen, zodat wij van ons parkeerterrein af kunnen met of zonder spoed !

Beste chauffeurs, neem 1 minuut de tijd om je auto aan de straat te parkeren en 10 stappen te lopen, zodat wij van ons parkeerterrein af kunnen met of zonder spoed !

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?