Klacht UPC (nu Ziggo): Het niet kunnen ontvangen van e-mail.

Klachtnummer
# 267133
Gebruiker
C Jongkees
Datum
0 reacties

Details

De klacht

N.a.v. Een opmerking dat ik niet reageer op mijn mail bleek ik, na controle, geen mail meer te kunnen ontvangen sedert begin juni 2017.
Niet op mijn computer en IPad en zelfs niet op de Webmail. Overigens de andere gezinsleden met Upcmail wel !!

Op 03-07-17 gebeld met de helpdesk. Na diverse dingen uitgeprobeerd te hebben kreeg ik het advies het modem te resetten. Geen resultaat.
Nog maar weer gebeld. Ook dit bracht geen oplossing.
Afspraak werd gemaakt dat call doorgezet zou worden naar specialisten en dat ik binnen 72 uur zou worden teruggebeld. Vrij genomen van mijn werk, maar.....
NIET DUS!!
Nog maar weer gebeld. Men zou het druk hebben, maar er zou beslist contact met mij worden opgenomen. Tot op heden, 192 uur verder: geen enkele reactie van Ziggo.
Ondertussen zijn al mijn ontvangen mails, vanaf begin juni, ja waar???

De oplossing

Graag nu zeer spoedig een goede oplossing, dat wil zeggen: ik wil mijn mails weer kunnen ontvangen en dat vanaf 03-06-2017 !!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?