Opgelost door UPC (nu Ziggo): Hoge telefoonrekening door eenzijdig aanpassen contract

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 52389
Gebruiker
Mandy Erken
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sind 1 januari is blijkbaar het bellen aangepast voor upc klanten onderling. Dit resulteert in een veel hogere rekening. Anwoord van UPC is het is u gemeld. Misschien dat het ergens tussen de reclame heeft gezeten?? Is niet duidelijk overgekomen wat de inpact zou zijn. Juist in het verleden geadviseerd door UPC om onbeperkt bellen te laten vallen omdat ik toch nooit aan het bedrag zou komen.

De oplossing

Restitutie van het geld wat betaald is voor het bellen naar UPC klanten onderling voor de maanden januari en februari

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Erken, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u opgenomen en de kwestie besproken. Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    Mandy Erken
    Datum
    Krijg het teveel betaalde geld terug

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mandy Erken
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?