Opgelost door UPC (nu Ziggo): Horizon: een ramp!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 15818
Gebruiker
Harry KUENEN
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Heb al diverse keren per mail én per telefoon mijn beklag gedaan over het slechte functioneren van Horizon. Al een handmatige update uitgevoerd en teruggezet naar fabrieksinstellingen (meer dan een uur aan de telefoon 'gehangen'). Ook met regelmaat stroom uitgeschakeld om weer enige 'beweging' te krijgen in de mediabox.
De klachten nu (wellicht niet compleet):
-foutcode 2010 (geen zenderweergave);
-foutcode 4040 ('programma wordt al opgenomen');
-bij opdracht 'opnemen van alle afleveringen': functioneert niet;
-TV gids Nederland 1,2 en 3: geen informatie;
-regelmatig reageert de mediabox totaal niet;
-stilstaand beeld, blokjes, 'knallen': met zeer grote regelmaat, constant;
-geen download van Twonky mogelijk: product is wel verkocht!;
-mediabox staat regelmatig op 'offline';
-dagelijks/zeer regelmatig géén internetverbinding (DNS-loep?);
-zeer traag draadloos internet.
Kortom: RAMPZALIG!!!

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Kuenen,Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Hierbij is een vervolgactie uitgezet. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker in de tussentijd nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  2. Auteur
    Harry KUENEN
    Datum
    Dit is een interessant gegeven!
    Ik kan garanderen dat ik tot op heden geen enkele reactie (dus noch telefonisch, noch schriftelijk e/o per mail etc.) van UPC heb ontvangen.
    Ik heb de laatste periode om precies te zijn één telefonische oproep ('nummer onbekend') gekregen die ik niet kon beantwoorden; dit zou UPC geweest kunnen zijn, maar dit voldoet toch zeker niet aan de omschrijving van contact zoals UPC die aangeeft!?
    Wonderlijk.....
  3. Auteur
    Harry KUENEN
    Datum
    Ik moet mij verontschuldigen voor bovenstaande reactie. Wat blijkt? Er is vanochtend telefonisch contact geweest tussen UPC en mijn echtgenote.
    Daarbij is door de medewerker van UPC aangegeven (omdat mijn echtgenote deze klacht 'graag' aan mij overlaat) dat deze later weer contact zal opnemen. Hij heeft zijn emailadres achtergelaten; ik ga per mail contact opnemen en ik hoop dat het contact alsdan spoedig tot stand komt (en liever nog: een oplossing!!)
  4. Auteur
    Harry KUENEN
    Datum
    ---ware het niet dat het email-adres onjuist blijkt te zijn.
    Ik wacht dus het contact met UPC af. Ik hoop dat zij dit keer contact opnemen op mijn 06-nummer, zoals ook in mijn account/klacht wordt genoemd.
    Ik ben benieuwd......
  5. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Kuenen,Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Hierbij is een vervolgactie uitgezet. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker in de tussentijd nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  6. Auteur
    Harry KUENEN
    Datum
    Er is inmiddels een 'intensief' (en prettig) contact met een medewerker van UPC. Blijft natuurlijk jammer dat dit niet eerder zo mocht zijn. Niet alle klachten kunnen á la minute worden verholpen; daar zijn latere update's voor nodig. Alhoewel deze kinderziekte's verholpen hadden moeten zijn alvorens het product op de markt werd gezet, is er (voorlopig) mee te leven. Andere klachten worden nu wél serieus opgepakt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Harry KUENEN
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen