Klacht UPC (nu Ziggo): horizon > ongebruiksvriendelijk > traag

Klachtnummer
# 20419
Gebruiker
AWG
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Horizon werkt niet gebruiksvriendelijk. Scrollen door menu's gaat traag. TV Gids werk niet altijd naar behoren (dan zijn er maar twee programma's te zien). De functie "Zoeken" is niet handig (het typen van woorden gaat omslachtig).

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Groen, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker alsnog contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen. Met vriendelijke groet, UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen