Opgelost door UPC (nu Ziggo): Horizon App streamt niet op Android 5 (Lollipop)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 99795
Gebruiker
C.C.T. Rietberg
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Sinds Android 5 uit is werkt het streamen van TV en MyPrime niet meer in de Horizon App. Sinds december is er al geen nieuwe update van de app en UPC beloofde toen dat die er snel zou komen. Ik betaal dus al bijna 4 maanden voor een dienst die niet meer werkt. En nog kunnen ze geen uitsluitsel geven hoe lang het gaat duren. Dit terwijl hun collega's van Ziggo (ze zijn nu 1 bedrijf) al lang een werken app hebben.

Gewenste oplossing

Een werkende app voor Android 5 of een vorm van compensatie zolang het niet werkt.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Rietberg,Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  2. Auteur
    C.C.T. Rietberg
    Datum
    Het heeft (te) lang geduurd, maar gelukkig werkt het weer. Bedankt UPC.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen