Opgelost door UPC (nu Ziggo): Horizon App streamt niet op Android 5 (Lollipop)

C.C.T. Rietberg

Sinds Android 5 uit is werkt het streamen van TV en MyPrime niet meer in de Horizon App. Sinds december is er al geen nieuwe update van de app en UPC beloofde toen dat die er snel zou komen. Ik betaal dus al bijna 4 maanden voor een dienst die niet meer werkt. En nog kunnen ze geen uitsluitsel geven hoe lang het gaat duren. Dit terwijl hun collega's van Ziggo (ze zijn nu 1 bedrijf) al lang een werken app hebben.

Een werkende app voor Android 5 of een vorm van compensatie zolang het niet werkt.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Rietberg,Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
    C.C.T. Rietberg
    Het heeft (te) lang geduurd, maar gelukkig werkt het weer. Bedankt UPC.

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?