Opgelost door UPC (nu Ziggo): Horizon box en behandeling door medewerkers

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 33314
Gebruiker
xxxMaverick
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Beste mensen,

Ik heb sinds 2 maanden een horizon abonnement bij upc. Helaas werkt vanaf het begin de box niet goed. Hier is meerdere malen contact over geweest. Mij werd verteld te wachten op de update. Helaas blijft de box vastlopen. Ik heb vandaag gebeld en meegedeeld dat ik graag een werkende 'oude' box met opnemen als vervanging wil of als upc hier niet aan kan voldoen ontbinding van het contract. Ik heb gesproken met Sabrina Ahajan om 19:45. 2 zaken: 1) Willen jullie dit gesprek naluisteren en feedback geven aan Sabrina? Zelf ben ik operationeel manager bij een groot contactcenter en ik heb met schaamte dit gesprek geluisterd. Vooral de zeer arrogante toon en het niet luisteren naar mij als klant (er word een ander product aangeboden ondanks dat ik aangeef dit niet te willen) 2) Ik zie graag een oplossing waarbij ik dezelfde producten hou als op dit moment (film 1, 100mb internet , 2x opneem box) en anders ontbinding van het contract. Dan levert UPC immers niet zoals beloofd.

De oplossing

Ontbinding van het contact over een maand of werkende alternatieve box met opnemen ipv horizon (inclusief korting voor afnemen goedkopere box)

Het zou heel netjes zijn als upc een extra compensatie zou inbouwen want de frustratie neemt inmiddels toe. Dit laat ik echter aan upc over.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Sellis,Een van onze medewerkers heeft telefonisch contact met u opgenomen. Hierbij zijn vervolgafspraken gemaakt.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    xxxMaverick
    Datum
    Er gaat een monteur langskomen. Afwachten nu maar lijkt eindelijk serieus opgepakt te worden
  3. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Sellis,U ontvangt zo spoedig mogelijk de nieuwe UPC apparatuur.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  4. Auteur
    xxxMaverick
    Datum
    Lijkt nu geregeld. Wel een lang verhaal maar sinds het door het team van upc dat op klachtenkompas actief is werd opgepakt is er snel een oplossing. Ik wacht nog wel even af op de volgende factuur om te kijken of alle kortingen kloppen maar anders meld ik me weer

Uiteindelijke oplossing

Auteur
xxxMaverick
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen