Opgelost door UPC (nu Ziggo): Horizon box en behandeling door medewerkers

Beste mensen,

Ik heb sinds 2 maanden een horizon abonnement bij upc. Helaas werkt vanaf het begin de box niet goed. Hier is meerdere malen contact over geweest. Mij werd verteld te wachten op de update. Helaas blijft de box vastlopen. Ik heb vandaag gebeld en meegedeeld dat ik graag een werkende 'oude' box met opnemen als vervanging wil of als upc hier niet aan kan voldoen ontbinding van het contract. Ik heb gesproken met Sabrina Ahajan om 19:45. 2 zaken: 1) Willen jullie dit gesprek naluisteren en feedback geven aan Sabrina? Zelf ben ik operationeel manager bij een groot contactcenter en ik heb met schaamte dit gesprek geluisterd. Vooral de zeer arrogante toon en het niet luisteren naar mij als klant (er word een ander product aangeboden ondanks dat ik aangeef dit niet te willen) 2) Ik zie graag een oplossing waarbij ik dezelfde producten hou als op dit moment (film 1, 100mb internet , 2x opneem box) en anders ontbinding van het contract. Dan levert UPC immers niet zoals beloofd.

Ontbinding van het contact over een maand of werkende alternatieve box met opnemen ipv horizon (inclusief korting voor afnemen goedkopere box)

Het zou heel netjes zijn als upc een extra compensatie zou inbouwen want de frustratie neemt inmiddels toe. Dit laat ik echter aan upc over.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Sellis,Een van onze medewerkers heeft telefonisch contact met u opgenomen. Hierbij zijn vervolgafspraken gemaakt.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    xxxMaverick
    Er gaat een monteur langskomen. Afwachten nu maar lijkt eindelijk serieus opgepakt te worden
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Sellis,U ontvangt zo spoedig mogelijk de nieuwe UPC apparatuur.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    xxxMaverick
    Lijkt nu geregeld. Wel een lang verhaal maar sinds het door het team van upc dat op klachtenkompas actief is werd opgepakt is er snel een oplossing. Ik wacht nog wel even af op de volgende factuur om te kijken of alle kortingen kloppen maar anders meld ik me weer

xxxMaverick

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?