Opgelost door UPC (nu Ziggo): Horizon box vs Digitale HDTV Digitale Video Recorder

Beste consumentenbond,

ik heb raad nodig, ik weet niet meer wat ik moet doen m.b.t. mijn abonnement bij UPC.
Dolgraag zou ik hier van af willen en wel om het volgende:

Van mei tot twee weken geleden heb ik een Horizonbox van UPC gehad met alle problemen die bekend zijn bij u, in de eerste maanden heb ik alle problemen geslikt maar de laaste twee á drie maanden ging het niet meer ( frustraties te hoog ) in overleg met UPC besloten om de Horizonbox om te ruilen voor een "normale"HDTV DVR.
Maar wat blijkt nu, na twee weken deze HDTV DVR te hebben gebruikt heeft deze af en toe ook last van vast lopers tijdens het zappen en wil je je opgenomen programma`s bekijken krijg je een zwart beeld
Vanmorgen UPC gesproken ( mevr Zwart ) en deze melde dat deze recorders ook een "klein"software probleempje hadden en deze zal in het eerste kwartaal 2014 verholpen worden.
Wat kan ik doen m.b.t. mijn abonnement , ik heb inmiddels via e-mail een klacht gestuurd naar Upc

M.vr.gr Joop Prins

Beëindiging van mijn abonnement.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Prins,Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad. Hierbij zijn vervolgafspraken gemaakt. De betreffende medewerker neemt spoedig weer telefonisch contact met u op.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
    Beste Consumentenbond,
    Ik/wij (UPC ) hebben diverse malen contact gehad en UPC heeft mij inmiddels een derde DVR Recorder gestuurd, helaas zijn de problemen nog steeds aanwezig. Gisteren ( 2-12-2013 ) heeft UPC wederom contact gehad met mij en zij zouden nu intern gaan bespreken hoe nu verder. Ik wacht nu op een telefoontje van UPC met een oplossing. Mijn wens is nog steeds dat zij z.s.m. mijn gehele abonnement beëindigen .
    Met vriendelijke groet Joop Prins
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Prins,inmiddels is overeenstemming bereikt wat betreft uw wens om op te zeggen. Hiertoe zijn inmiddels acties uitgezet en daarbij heeft u de mogelijkheid uw wensen rechtstreeks kenbaar te maken aan uw contactpersoon.Mocht u de kwestie hiermee als afgehandeld beschouwen dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig te kenmerken.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
    Dhr. J.Prins
    Upc heeft aan mijn verzoek tot beëindiging van mijn abonnementen gehoor gegeven. Per direct kan ik over naar een andere provider, hierbij wil u [ klachtenkompas ] bedanken voor u medewerking. Ook wil ik Upc bedanken.

Dhr. J.Prins

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?