Opgelost door UPC (nu Ziggo): Horizon box

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 17919
Gebruiker
jeroen vervloet
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Nog steeds blijft na de update van 18 december de tv (philips) drie/vier keer per avond enkele secoden op zwart met groene strepen in het beeld, de programmas die staan gepland voor opname worden niet opgenomen want de klok staat vast op de tijd van uitschakeling van de box, waardoor de box als we deze weer aan doen de andere dag we weer moeten wachten (25 minuten) op installatie, dan werkt de box wel weer maar bij de EPG staat dan geen informatie beschikbaar bij diverse zenders, de telefoon werkt wel dan niet en wel/niet zelfde verhaal voor het internet. We zijn sinds 2005 klant bij UPC en dan toch hebben we voor deze zogenaamde nieuwe manier van tv kijken als vaste klant 49 euro moeten betalen voor activering naar het nieuwe horizon abonnement. Deze update heeft voor ons totaal weer niets opgelost, de box is zeer zeer traag en staat echt elke dag vast ook tijdens tv kijken,ga einde van de maand december opzeggen! betaal 90 euro per maand, te veel geld voor deze onzin

De oplossing

49 euro frustratie activerings kosten voor vaste klanten!! terug, compensatie voor het totaal niet werken van de nieuwe manier van tv kijken, werkende horizon box ( ja word aan updates gewerkt maar tot deze tijd eind januari geen werkend product)
Als je een vaste klant bent bij UPC krijg je een BOETE van 49 euro als je een HORIZON box afneemt!! als het werkt OK maar het werkt NIET

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    jeroen vervloet
    Datum
    Update van de klacht die ik heb ingediend op 22-december 2012 nog geen reactie van UPC maar wel meer problemen met de HORIZON box namelijk dat ik de afgelopen week drie dagen achter elkaar bij elke zender GEBLOKKEERD PROGRAMMA op beeld kreeg totaal niets met de box kon doen internet is echt dramatisch langzaam en valt vandaag 3-januari 2013 al weer 7 keer uit in een periode van 6 uur ook de telefoon werkt niet!! weer de box herstarten en 25 minuten wachten op installatie!!
  2. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    UPC Nederland heeft contact gehad met de heer Vervloet en wij werken samen aan een oplossing.
  3. Auteur
    jeroen vervloet
    Datum
    De UPC monteur is inderdaad langsgeweest maar deze heeft net als ik zelf meerdere keren al had gedaan de box opnieuw de installatie laten uitvoeren en verder totaal niets, dus de problemen zijn verder dan dat het UPC geld heeft gekost voor deze monteur langs te sturen echt totaal niets opgelost.
    Ik kan niets anders zeggen dan dat ik er geen vertrouwen meer in heb dat dit op zal worden gelost en zal dan ook verder gaan zoeken naar een andere provider.!
  4. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    UPC Nederland heeft contact gehad met de heer Vervloet en de kwestie is afgerond.
  5. Auteur
    jeroen vervloet
    Datum
    Ik ben zeer goed geholpen door UPC. horizon box is vervangen en heb compensatie gekregen en ben tevreden met het resultaat alleen hoop ik dat de horizon box zeer snel word geupdate zodat het gaat werken zoals het moet!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jeroen vervloet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen