Klacht UPC (nu Ziggo): Horizon mediabox

# 19826
A. Rayhi

Ik ben sinds half december overgestapt naar Alles-in-een met Horizon TV extra , 110+ zenders, 60 mb draadloos internet en Voordelig bellen. Sinds die tijd heb ik Alles-in-1 met Horizon TV UPC Fiber Power 25 Mbps 50+ zenders Voordelig bellen ontvagen. Ik ben nu inmiddels 6 weken met de klantenservice van UPC aan het bellen om te krijgen wat ik heb aangevraagd, maar helaas! Er is mij door UPC beloofd geen extra kosten (€ 49,00 en kosten CI+card) in rekening te brengen. Vervolgens zie ik op de factuur dat er wel extra kosten in rekening worden gebracht en tevens moet ik betalen voor diensten die UPC niet heeft geleverd. Op 12-01-2013 wederom contact gehad met klantenservice van UPC. Het nieuwe abonnement stond in de wachtrij. Om het proces te versnellen zouden ze het abonnement opnieuw opvoeren. Het zou dan 4 tot 10 werkdagen duren eer alles geregeld zou zijn. Een bevestiging hiervan zou ik per mail ontvangen, maar helaas geen mail gezien! Hoe moeilijk kan het zijn!?

UPC (nu Ziggo)
    UPC Nederland heeft contact gehad met de klant en wij werken samen aan een oplossing.
    A. Rayhi
    Vanaf vrijdag is er regelmatig telefonisch contact met mij opgenomen door UPC met op het laatst het verzoek om bij uitval van internet en telefonie de telefoon aan de horizon te koppelen en het internet te verbinden. Inmiddels zijn beiden zaken gedaan en het werkt! Nu echter nog de Alles-in-een met Horizon TV extra , 110+ zenders die ik had besteld i.p.v. de 50+ zenders die ik nu heb. Het zou fijn zijn als dit z.s.m. ook geregeld zou worden.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer, mevrouw Rayhi, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?