Klacht UPC (nu Ziggo): Horizon mediabox slechte service

berrie

Als eerste hadden wij digitale tv van upc wat vaak problemen gaf meerdere malen contact over gehad met upc, na bijna een jaar zijn we het zat en bellen wij om het op te zeggen. Upc behoud graag zijn klanten dus doen ze een voorstel voor hun nieuwe horizon met korting, nou oke we gaan het proberen gisteren is het binnengekomen, dus hup aansluiten en savonds al geen tv meer bellen met de klantenservice ja de afdeling voor spoedmonteur was nu niet meer bereikbaar (uur aan de telefoon gehangen) Dan de volgende dag maar bellen we hebben immers nog steeds geen televisie. Wordt er doodleuk verteld dat de monteur pas dinsdag middag tijd heeft dat is bijna een week na ontvangst en dat noemen ze klantenservice.

En dan wordt er ook gezegd moet je analoog gaan kijken daar betaal je toch niet voor!!!

Dat er voor het weekend een monteur langskomt die de problemen gaat oplossen.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer en mevrouw Van Kampen, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?