Opgelost door UPC (nu Ziggo): Horizon mediabox

Harry

Ik heb vorige week na contact te hebben gehad met UPC een klacht ingediend over de horizon mediabox. Over het vele vastlopen van de box. Traag en niet reageren op afstandsbediening. UPC heeft enkele dagen na het indienen van de klacht contact proberen op te nemen. Om 10 uur 's ochtends. Helaas was ik niet in staat om de telefoon op te nemen omdat ik niet thuis was maar op het werk. De voicemail was ingesproken en zou dinsdag (2-4-2013) terug gebeld worden. Het is nu 3-4-2013 18:00 uur nog geen telefoontje gehad. UPC komt dus ook de afspraken niet na. Wil men wel klanten houden? Ik denk er sterk over om UPC een brief te sturen met daarin de eis dat de problemen binnen een bepaalde periode zijn opgelost (b.v. 14 dagen). Ik ga ook overwegen om op de maandelijkse kosten de kosten voor tv in mindering te brengen tot dat het helemaal opgelost is. Dit is waarschijnlijk de enigste oplossing om ook maar iets beweging te krijgen in het logge UPC die hun afspraken en toezeggingen NIET nakomen!

Dat of de mediabox naar behoren werkt of een andere oplossing! B.v. de oude mediabox terug. Deze heeft ook zijn problemem maar werkte tien wat zeg ik 500 keer beter dan de Horizon mediabox!

UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw VonkEen medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Hierbij is een vervolgactie uitgezet. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker in de tussentijd nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Dijkerman,Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland

Harry

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?