Opgelost door UPC (nu Ziggo): horizon mediabox

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 12877
Gebruiker
JasonvKuijk
Datum
3 reacties

Details

De klacht

de nieuwe horizon mediabox loopt elke dag minimaal een keer vast.
hij geeft ook met grootte regelmaat een puls naar de telefoon waardoor het lijkt dat deze overgaat

De oplossing

weer losse modem gebruiken voor telefoon en internet en een soepel werkende horizon mediabox

Inmiddels is mijn "oude"losse modem weer actief

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Van Kuijk,Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
  3. Auteur
    JasonvKuijk
    Datum
    "oude" modem weer geactiveerd door upc. Telefoon en internet lopen niet meer via de horizon box.Er is aangegeven dat men werkt aan updates voor de horizon

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JasonvKuijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen