Klacht UPC (nu Ziggo): horizon pakket

Klachtnummer
# 20097
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

sinds 2 maanden heb ik het horizon pakket. Sindsdien kan ik wel in de woonkamer op de laptop , maar krijg ik boven op mijn pc geen verbinding met internet, Heb al enige keren gebeld met upc , maar steeds geen resultaat. Ook krijg ik op tv steeds de melding dat mijn mediabox niet verbonden is, dit verdwijnt naar enkele seconden. met al ben ik niet erg tevreden . Ik zou het op prijs stellen dat hier een oplossing voor komt, aangezien je er elke maand toch een hoop geld voor moet betalen

De oplossing

een snelle oplossing en een korting voor het niet kunnen internetten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Van de Kracht,Een van onze medewerkers neemt morgen omstreeks 17:00 uur telefonisch contact met u op.
    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?