Opgelost door UPC (nu Ziggo): Horizon pakket

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 12806
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vrijdag 3 weken geleden per tel. het Horizon pakket besteld, zou zo snel mogelijk afgestuurd worden. Na een week maar gebeld hoe het met de bestelstatus was, kwam er op neer dat de bestelling niet goed doorgezet was, dus opnieuw in systeem gezet, wederom beloofd "wordt zo snel mogelijk afgestuurd". Week later weer gebeld, wederom het zelfde antwoord, geen toelichting, niets. Heb de medewerker ook duidelijk gemaakt dat dit niet kan en wij recht hebben op informatie hier omtrent. Na een uur een mail van UPC, hier een gedeelte van de tekst -U heeft een UPC-pakket besteld met Horizon TV. Hiervoor onze hartelijke dank. Met Horizon wordt televisiekijken een adembenemende ervaring. Bij het installatiepakket hoort een Horizon Mediabox. Door het grote succes van Horizon TV is de bevestiging van uw order en de levering van deze mediabox vertraagd. Hiervoor onze excuses. Nog maximaal 10 werkdagen. Zal er op neer komen dat ik een maand moet wachten op mijn bestelling, niet acceptabel.

De oplossing

Klanten eerlijk informeren omtrent de levering, weet dat er recentelijk door de klantenservice is verteld dat er geen problemen zijn met de levering, blijven de kreet herhalen wordt zo snel mogelijk geleverd. Ook zou een bevestigingsmail van de bestelling wel zo netje zijn, nu wordt dit pas gedaan als het pakket aangemeld is bij TNT, heb een hoop bestellingen via internet gedaan, altijd direct na het bestellen een mail van de order. op deze manier had mijn bestelling niet op de uitvallijst gekomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Anoniem
    Datum
    heb net track en tracecode gekregen dat box geleverd gaat worden. blijf uiteraard de info omtrent mijn bestelling zeen slecht vinden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen