Opgelost door UPC (nu Ziggo): Horizon stream werkt vreselijk slecht

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 18085
Gebruiker
Taraq Accoord
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Tijdens het streamen met twonky van video beelden op mijn computer via de Horizon Media box valt het geluid weg en gaat het beeld vaak op zwart. Ik kan niet normaal naar films op series kijken die op mijn computer staan en dit is de voornaamste reden dat ik voor Horizon heb gekozen.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen hebben wij aanvullende informatie van u nodig.
    Wij verzoeken u vriendelijk om via een privé opmerking uw gegevens (klantnummer en/of postcode + huisnummer) aan ons kenbaar te maken. Hierna neemt een van onze medewerkers contact met u op.Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    Taraq Accoord
    Datum
    postcode 1446 DS, 3
  3. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    UPC Nederland heeft inmiddels telefonisch contact gehad met de heer Accoord waarbij vervolgafspraken zijn gemaakt.
  4. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Accoord, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. U gaf aan dat de problemen na een monteursbezoek zijn verholpen. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  5. Auteur
    Taraq Accoord
    Datum
    vertrouwen vernieuwd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Taraq Accoord
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen