Opgelost door UPC (nu Ziggo): Horizon stream werkt vreselijk slecht

Taraq Accoord

Tijdens het streamen met twonky van video beelden op mijn computer via de Horizon Media box valt het geluid weg en gaat het beeld vaak op zwart. Ik kan niet normaal naar films op series kijken die op mijn computer staan en dit is de voornaamste reden dat ik voor Horizon heb gekozen.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer, mevrouw,Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen hebben wij aanvullende informatie van u nodig.
    Wij verzoeken u vriendelijk om via een privé opmerking uw gegevens (klantnummer en/of postcode + huisnummer) aan ons kenbaar te maken. Hierna neemt een van onze medewerkers contact met u op.Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    postcode 1446 DS, 3
    UPC (nu Ziggo)
    UPC Nederland heeft inmiddels telefonisch contact gehad met de heer Accoord waarbij vervolgafspraken zijn gemaakt.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Accoord, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. U gaf aan dat de problemen na een monteursbezoek zijn verholpen. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    vertrouwen vernieuwd

Taraq Accoord

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?