Opgelost door UPC (nu Ziggo): Horizon t.v.Sinds de introductie van Horzizon t.v. problemen met tv kijken via de computer, i-pad. We kunnen niet kijken, drama

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 22991
Gebruiker
Leusink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De horizon t.v werkt al vanaf het begin niet sinds het geleverd is. September 2012. een en al drama. Geen verbinding, niet kunnen kijken via de computer, i-pad. e.d. De maat is nu vol.

De oplossing

of een nieuwe box of anders de verbinding goed op orde krijgen. Het zijn iedere keer server problemen of dat er geen verbinding is met de serveer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    UPC Nederland heeft contact gehad met de heer Leusink en wij werken samen aan een oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Leusink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen