Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht UPC (nu Ziggo): Horizon traag en internet traag
Details
De klacht
Tot op heden altijd een tevreden UPC klant. Sinds kort heb ik echter horizon. Het apparaat is enorm traag en omslachtig in gebruik. Echter lijkt dit ook invloed te hebben op mijn internetverbinding. Hoewel ik van 30 naar 60 mbit ben gegaan is het merkbaar trager geworden. Speedtest geeft vaak minder dan 10 mbit aan waar ik eerder altijd 25 mbit haalde. Het kijken van bijvoorbeeld een Youtube filmpje van 720p lukt gewoon niet meer. 2 keer een poging gedaan om UPC te bellen wat ik telkens na 3 kwartier wachten heb opgegeven. Vervolgens een mail geschreven waarop de reactie nu ook al meer dan een week uitblijft.Wat kan ik nog meer doen???
De oplossing
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.