Opgelost door UPC (nu Ziggo): Horizon traag/loopt vast/niet gebruiks vriendelijk.

Geachte UPC,
Wij hebben de horizon box nu meer dan een jaar en eigenlijk heeft hij nog nooit zonder problemen gewerkt. (met en zonder update v2)
1. Grootste ergenis op het moment is dat je niet normaal kan zappen! Continue moet je minimaal 30 sec wachten tot de horizon verder gaat. Het is werkelijk nog nooit gelukt normaal 3x achter elkaar te zappen!!
2. Opnemen is ook een ramp. Ik neem veel op, dan loopt de HDD vol (logisch) maar laat dan weten wanneer dat is en breek niet mn opnames af! Er is niets zo irritant als een film die voortijdig stopt. Ook het verwijderen van opnames is zeer traag en je kan bv niet een hele serie verwijderen. Het is of alles of een voor een?!
3. Tv gids is iets verbeterd met update v2, maar nog steeds niet makkelijk snel door te nemen.

Ik denk dat jullie eerst zouden moeten zorgen dat de basis functies goed/snel werken (zappen/opnemen). Daarna zijn alle extra features leuk maar eerst de basis!

groet,
P. Slangen

Normaal kunnen zappen, opnemen

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Slangen,Een medewerker heeft telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    dhr Slangen
    UPC heeft mij netjes gebeld en geinformeerd dat er een nieuwe update aankomt (1B-267020_v) die vooral het traag zappen aanpakt.
    hoop dat het helpt!
    gr.