Opgelost door UPC (nu Ziggo): horizon tv , beeld staat 4 tot6 keer per avond stil.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 35091
Gebruiker
jan
Datum
4 reacties

Details

De klacht

beeld staat regelmatig stil en word dan wazig en alles door elkaar, ik heb hem al vaak geriset en terug gezet naar fabriesinstellingen maar dat heft niets geholpen.

De oplossing

oplossen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer De Jager,Naar aanleiding van uw melding op Klachtenkompas hebben wij telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken.Indien u de klacht hiermee als afgehandeld beschouwt, verzoeken wij u vriendelijk de status van uw klacht hierop aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    jan
    Datum
    De klacht35091 bij upc is opgelost na een dag zeer tevreden.
  3. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer De Jager, Naar aanleiding van uw melding op Klachtenkompas hebben wij telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Indien u de klacht hiermee als afgehandeld beschouwt, verzoeken wij u vriendelijk de status van uw klacht hierop aan te passen. Met vriendelijke groet, UPC Nederland
  4. Auteur
    jan
    Datum
    klacht naar tevredenheid afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen