Opgelost door UPC (nu Ziggo): horizon tv , beeld staat 4 tot6 keer per avond stil.

jan

beeld staat regelmatig stil en word dan wazig en alles door elkaar, ik heb hem al vaak geriset en terug gezet naar fabriesinstellingen maar dat heft niets geholpen.

oplossen

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer De Jager,Naar aanleiding van uw melding op Klachtenkompas hebben wij telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken.Indien u de klacht hiermee als afgehandeld beschouwt, verzoeken wij u vriendelijk de status van uw klacht hierop aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    jan
    De klacht35091 bij upc is opgelost na een dag zeer tevreden.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer De Jager, Naar aanleiding van uw melding op Klachtenkompas hebben wij telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Indien u de klacht hiermee als afgehandeld beschouwt, verzoeken wij u vriendelijk de status van uw klacht hierop aan te passen. Met vriendelijke groet, UPC Nederland
    jan
    klacht naar tevredenheid afgehandeld.

jan

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?