Opgelost door UPC (nu Ziggo): Horizon TV opnemen

Wouter

Sinds enkele maanden zijn wij klant bij UPC met een Horizon Alles in 1 Pakket. Al maanden hebben wij geregeld contact met UPC over niet goed functionerende diensten. Er komt maar geen oplossing. Het allergrootste probleem zit hem in het TV kijken met horizon: er werden beloften gedaan bij de aanschaf over de termijn waarop alles zou werken, die niet klopten. Ook moest er een monteur komen om de aansluiting in huis te vervangen, terwijl deze mogelijkheid niet gecommuniceerd was, en moesten wij hier dagen op wachten. Veel TV en On Demand was onbruikbaar gedurende de eerste weken, maar wel volle mep betalen!

Sinds alles aangesloten is, zijn er veel problemen met vooral opnemen: programma's worden niet of maar deels opgenomen om allerlei redenen. Het inplannen van opnames is helemaal rampzalig: UPC heeft twee apps en een website die allebei niet probleemloos kunnen inplannen. Vandaag nog: 1 opname helemaal niet gedaan, 1 opname deels niet, 1 lijkt wel bezig, maar kan ik nog niet kijken.

Voor Kabel TV betalen we 18,20 € per maand en voor Horizon € 13 per maand. Dat is € 31,20 per maand voor een dienst die ronduit slecht functioneert. Ik wil hier een significante creditering op voor de afgelopen maanden én voor alle komende maanden waarop ik niet probleemloos kan opnemen.

NB: De 6 maanden welkomstkorting op het pakket is niet meegenomen.

Wouter
    UPC doet een creditering en belooft verbetering met software updates.

Wouter

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?