Klacht UPC (nu Ziggo): Horizon werkt al maanden niet

Jootje

Wij zijn vorig jaar overgegaan op Horizon. Geïnstalleerd door een monteur van UPC.
Niet werkend, herhaaldelijk opstarten van de box, slechte internetverbinding, regelmatig geen telefoon. Al verschillende monteurs over de vloer gehad. Daartussen wel twee afspraken waar niemand op kwam dagen en dus twee dagdelen voor niets thuis gebleven/vrij genomen. Uiteindelijk twee weken geleden ging een medewerker servicedienst met ons een persoonlijk traject in. Deze vroeg direct een lijnmonteur aan omdat we al verschillende "binnen monteuren" gehad hadden. Was goedgekeurd. Kwam toch een binnenmonteur. Zelfde dag nog wel een lijn monteur omdat ze het zo vervelend vonden. Heeft een breuk in het kastje in onze straat gerepareerd. Leek in eerste instantie goed te gaan. Monteur nog niet de deur uit of alles blokkeerde. Geen telefoon geen internet. Wel de volle streepjes maar geen verbinding. T.v. door steeds opnieuw de box te starten.

Zo snel mogelijk iemand die het op gaat lossen (niet weer twee weken wachttijd tot de volgende monteur eens kan komen)
Regeling met mijn abonnement wat ik wel gewoon moet betalen terwijl ik de dienst niet af kan nemen.
Vergoeding voor de twee keer dat we gewacht hebben op een monteur die niet kwam.
Indien het niet op te lossen is, contract ontbinding zodat ik niet een jaar vast zit aan een product wat niet werkt. Dan maar naar een andere provider.......]
Vergoeding voor mijn mobiele abonnement. Doordat alle streepjes er stonden ging ik ervan uit dat mijn internetverbinding oke was. In 8 dagen is echter mijn hele databundel van mijn mobiel 1400 mb leeggezogen.

UPC (nu Ziggo)
    UPC Nederland heeft contact gehad met mevrouw Brinkman en samen werken wij aan een oplossing.

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?