Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door UPC (nu Ziggo): horizon
Details
De klacht
ik heb steeds stilstaand beeld en internet valt telkens weg , er is 2 keer iemand van upc langs geweest en een andere kabel erop gezet klachten blijven.ook blijft mijn box als ik zap naar een ander net helemaal vast staan en reageert hij nergens meer op zodat ik de stroom eraf moet halen en dan weer opnieuw opstarten wat weer 3 of 4 minuten duurt , heel irritant onder een film of voetbalwedstrijd.
de telefoon doet het dan ook niet meer en mijn internet valt ook telkens helemaal weg of gaat heel langzaam , ik kijk vaak tv gemist via internet dus dat is nog irritanter als je wat zit te volgen.
ik heb nu bijna twee jaar upc waarvan bijna 1 jaar de horizon maar heb hier spijt van.
ik ben met internet , tv en telefoon iedere maand 90 euro kwijt en verwacht dan wel een goed product .
De oplossing
ik wil mijn geld terug voor alle maanden dat ik zo tv, telefoon en internet geleverd heb gekregen maar dat niet naar behoren werkt waar ik wel voor betaald heb.als het niet opgelost kan worden wil ik overstappen naar een andere provider als alles goed functioneerd blijf ik pas klant bij upc
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.