Opgelost door UPC (nu Ziggo): horizon

dikkie

ik heb steeds stilstaand beeld en internet valt telkens weg , er is 2 keer iemand van upc langs geweest en een andere kabel erop gezet klachten blijven.
ook blijft mijn box als ik zap naar een ander net helemaal vast staan en reageert hij nergens meer op zodat ik de stroom eraf moet halen en dan weer opnieuw opstarten wat weer 3 of 4 minuten duurt , heel irritant onder een film of voetbalwedstrijd.
de telefoon doet het dan ook niet meer en mijn internet valt ook telkens helemaal weg of gaat heel langzaam , ik kijk vaak tv gemist via internet dus dat is nog irritanter als je wat zit te volgen.
ik heb nu bijna twee jaar upc waarvan bijna 1 jaar de horizon maar heb hier spijt van.
ik ben met internet , tv en telefoon iedere maand 90 euro kwijt en verwacht dan wel een goed product .

ik wil mijn geld terug voor alle maanden dat ik zo tv, telefoon en internet geleverd heb gekregen maar dat niet naar behoren werkt waar ik wel voor betaald heb.
als het niet opgelost kan worden wil ik overstappen naar een andere provider als alles goed functioneerd blijf ik pas klant bij upc

UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw SchoutenEen medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Hierbij is een vervolgactie uitgezet. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker in de tussentijd nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    dikkie
    ik heb inmiddels kontakt gehad met een upc medewerker en volgende week woensdag komt er een monteur langs om alles na te kijken dus dat wacht ik af .
    dikkie
    13-11 is de monteur geweest en heeft mij geadviseerd om de splitter er tussen uit te halen aangezien die achter mijn cinewall zat weggewerkt heb ik tot zondag zonder telefoon gezeten en nu dit gebeurd is heb ik op mijn modem een storing of iets omdat de telefoonlijn sputtert en ik via smart tv haperend beeld heb. de haperingen op tv zijn een stuk minder alleen slaat de horizonbox 1 √° 2 keer per avond vast , dat is minder maar komende woensdag komt er weer een monteur dus wachten we dat maar af
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Schouten,Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
    dikkie
    UPC heeft alles netjes in orde gemaakt , alle problemen zijn opgelost en we krijgen 2 maanden abonnementsgeld terug.
    echt alles goed opgelost zo vind ik , bedankt .

dikkie

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?