Klacht UPC (nu Ziggo): Horizonbox defect

Aziza Zerouali

Horizon box doet niets meer. Er brand geen lampje niks niet. Gebeld met de klantenservice er wordt niet naar m'n probleem geluisterd. Meerde malen al problemen gehad met UPC. Ik wil dit keer dat alles opgelost krijgen en ook nog een vergoeding.

Nieuwe box

UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Zerouali,Naar aanleiding van uw melding is een monteur ingepland. Deze afspraak heeft u afgezegd.
    Vandaag is telefonisch contact met u opgenomen. Uit dit gesprek is gebleken dat u niet meer door een medewerker van UPC geholpen wilde worden. Het spijt ons dit te vernemen.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
    Aziza Zerouali
    Box werkt vandaag weer niet. Begrijp jullie systeem niet. Eerst volgende factuur ga ik niet betalen aangezien de box weer defect is. Is het de bedoeling dat jullie klanten pesten! Graag jullie "perfecte" horizon box ophalen.
    Aziza Zerouali
    Vandaag een monteur geweest. Hij heeft van alles gedaan om m'n probleem te vergoten. Niet alleen m'n horizon box is defect maar heeft ook het kastje vernield. Hij heeft toegegeven dat er niet het niet werkt maar hij kan er niks mee. Dus probleem is vergroot. Wat een kwaliteit NOT!!!! Daar sta je dan met een groot probleem
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Zerouali, Het spijt ons dit te vernemen.Eerder gaf u aan dat u niet door een medewerker van UPC geholpen wil worden. Wanneer u van gedachten bent veranderd, vernemen wij dit graag van u en nemen wij telefonisch contact met u op.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?