Klacht UPC (nu Ziggo): Horizonbox defect

Klachtnummer
# 69198
Gebruiker
Aziza Zerouali
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Horizon box doet niets meer. Er brand geen lampje niks niet. Gebeld met de klantenservice er wordt niet naar m'n probleem geluisterd. Meerde malen al problemen gehad met UPC. Ik wil dit keer dat alles opgelost krijgen en ook nog een vergoeding.

De oplossing

Nieuwe box

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Zerouali,Naar aanleiding van uw melding is een monteur ingepland. Deze afspraak heeft u afgezegd.
    Vandaag is telefonisch contact met u opgenomen. Uit dit gesprek is gebleken dat u niet meer door een medewerker van UPC geholpen wilde worden. Het spijt ons dit te vernemen.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  2. Auteur
    Aziza Zerouali
    Datum
    Box werkt vandaag weer niet. Begrijp jullie systeem niet. Eerst volgende factuur ga ik niet betalen aangezien de box weer defect is. Is het de bedoeling dat jullie klanten pesten! Graag jullie "perfecte" horizon box ophalen.
  3. Auteur
    Aziza Zerouali
    Datum
    Vandaag een monteur geweest. Hij heeft van alles gedaan om m'n probleem te vergoten. Niet alleen m'n horizon box is defect maar heeft ook het kastje vernield. Hij heeft toegegeven dat er niet het niet werkt maar hij kan er niks mee. Dus probleem is vergroot. Wat een kwaliteit NOT!!!! Daar sta je dan met een groot probleem
  4. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Zerouali, Het spijt ons dit te vernemen.Eerder gaf u aan dat u niet door een medewerker van UPC geholpen wil worden. Wanneer u van gedachten bent veranderd, vernemen wij dit graag van u en nemen wij telefonisch contact met u op.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen