Klacht UPC (nu Ziggo): Horizonbox teruggestuurd, maar niet ontvangen.

Klachtnummer
# 104588
Gebruiker
Stefansoede
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 14 maart mijn Horizonbox netjes ingepakt en teruggestuurd omdat mijn contract stopt door een verhuizing. Na 2 weken heb ik het reçu'tje van de Postnl winkel weggegooid omdat ik in de veronderstelling was dat de box allang ontvangen zou moeten zijn.

Maar nu krijg ik een mail waarin staat dat ik de box binnen een week in moet sturen of anders €363 moet betalen. Gezien de hoeveelheid dezelfde klachten begint het op een grootschalige fraude te lijken. Ik heb altijd netjes op tijd betaald, en zou niet weten wat ik aan een Horizonbox heb zonder abonnement. Dus ik hoop dat hier wat aan te doen is door UPC!

De oplossing

€363 coulance

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?