Opgelost door UPC (nu Ziggo): Horizonbox

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 30323
Gebruiker
Jan van den hoorn
Datum
4 reacties

Details

De klacht

1. Ik vindt dat de wife van de Horizon box een te kort bereikt heeft.
2. Als wij een opgenomen programma kijken en deze moeten onderbreken en om deze de volgende dag verder te kijken dan blijkt dat deze is verwijderd en dit is al meerdere malen gebeurt. Wij balen hiervan dat je het programma of serie niet meer kunt kijken.
Hier betaal ik niet voor en de update heeft ook al lang genoegt op zich laten wachten.

We moeten wel het volle pond betalen maar er gebeurd niks en werkt niet goed.
Ik vindt dat een compensatie wel op zijn plaats zou zijn.

De oplossing

Een betere wifi werking en een compensatie voor het lange wachten . En een oplossing vvor het plotseling verwijderen van niet afgekeken programma's.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Van der Hoorn,Het spijt ons dat u problemen ondervindt met onze diensten en producten.Wij nemen graag maandag 5 augustus aanstaande telefonisch contact met u op om de kwestie nader te bespreken.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    Jan van den hoorn
    Datum
    We hebben inmiddels de update gehad en werkt goed tot nu dus verder afwachten en de monteur heeft het wifi modem geplaats voor telefoon en internet alleen niet de internet kabel aangesloten dus moest dit toch nog zelf doe met veel moeite i.v.m mijn ziekte. Maar het werkt en wordt na een week nog weer terug gebeld of het allemaal naar wens is.
  3. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Van den Hoorn,Wij hebben vandaag telefonisch contact met u gehad en zijn overeengekomen uw dossier te sluiten.Wij verzoeken u vriendelijk de status van uw klacht op Klachtenkompas hierop aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  4. Auteur
    Jan van den hoorn
    Datum
    Ik ben zeer tevreden hoe mijn klacht van UPC is afgehandeld.
    De Horizon box werkt nu goed de oplossing van UPC.
    Het Wifi probleem hebben we ook opgelost .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jan van den hoorn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen