Opgelost door UPC (nu Ziggo): Horizonbox

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 32114
Gebruiker
Hansw
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Al een tijdje horizon box. Deze is al een keer vervangen door een monteur
Vaal valt deze box uit, moet dan via aan en uit opnieuw de box starten
Heb pas de nieuwste update ontvangen
Nu ongeveer een per avond maar een opstart nodig via de aan en uit knop

Wat is dit toch een drama. Ik zal maar weer upc bellen kijken of ze wat kunnen doen

Gewenste oplossing

Werkend e horizon box
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer en mevrouw De Haas - De Jongh, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en uw klacht met u besproken. Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    Hansw
    Datum
    Upc heeft gebeld en inderdaad een prima oplossing aangeboden
    Hulde voor upc dit was een uitstekende behandeling

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen