Opgelost door UPC (nu Ziggo): Ik ontvang als klant geen snelle en toeschietelijke service.

Dieuwertje1977!

Sinds 10-6 geen internet en geen telefoon.
Gebeld met Ziggo (Ashley). Sturen een nieuwe modem op.
Deze komt 13-6 binnen.
We gaan er 14-6 mee aan de slag. Het gaat met de lampjes en aansluiting niet hoe het moet. Partner belt een half uur met zijn mobiel het dure nummer want immers: het gratis nummer 1200 werkt nu niet.
Rick Veenstra komt er ook niet uit na overleg en testen. We gaan akkoord met monteur inplannen. De voorsteldatum van 20-6 vind ik erg lang duren maar laat maar komen. 'Als u er niet bent, kost het 35 euro.' Ik stel voor om een notitie voor de monteur te maken dat hij me vooraf even belt. Ik ben op steenworp afstand aan het werk. (Op mijn werk, met werkende internet) Een tijdspanne van 5 uren is me te lang om te wachten. Een bedrijf dat doet in communicatie moet hier toch over kunnen communiceren? Ik regel dit al jaren zo met de gaswacht, Mediamarkt en andere bedrijven hebben hun eigen manier hier zelfs in om vooraf te communiceren.
Rick zegt kort dat het niet kan.
Ik vraag om een leidinggevende.
Na dik vijf minuten wachten zegt Rick. 'Die zegt dat het zijn taak niet is.'
Ik verbaas me over zo weinig toeschietelijkheid om een monteur deze kant op te krijgen, ik neem toch ook wat af!? Daar mag ik toch service bij verwachten.
Ik zeg dat een andere dag toch ook wel mogelijk moet zijn, bijv een zaterdag?!
24-6 reageert Rick koel.
We spreken dat af.
Ik vind echter het niet akkoord dat ik 14 dagen zonder diensten zit en wie weet nog langer als het niet meteen verholpen is. Ik ben ervan afhankelijk voor studie.
Ik geef Rick aan een klacht in te dienen hier over.
Zal uiteraard kosten verhalen maar ben ook het vertrouwen kwijt in ziggo. Geen enkele toeschietelijkheid om dit snel op te lossen en mee te denken.

Zsm monteur op afspraak laten langskomen. Ik kan binnen vijf minuten ter plaatse zijn als er even vooraf gebeld wordt.
Ook de kosten voor mobiele telefonie naar Ziggo én de periode dat er geen gebruik gemaakt kan worden van telefonie en internet.
Ook vind ik een compensatie op zijn plaats omdat ik thuis niet aan het werk kan en daar kan ik erg moeilijk iets anders voor organiseren.

Dieuwertje1977!
Ziggo en ik zijn weer vrienden! Ik had nooit kunnen vermoeden dat ik voor 9.00 uur zo blij van #Ziggo zou worden. Mag ook wel even gezegd worden! De mensen die ik gisteren aan de lijn heb gehad om op te lossen waar het eerder deze week een beetje dreigde mis te gaan, staan voor de service die vandaag geleverd is. Supermonteur, slimme tips m.b.t. WiFi-sterkte en ik kan weer even vooruit! De afhandeling vwbt compensatie volgt nog en daar heb ik alle vertrouwen in.

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?