Klacht UPC (nu Ziggo): Ik word al jaren opgelicht door UPC

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 54579
Gebruiker
johnnie492
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb al een paar jaar problemen met verschillende mediaboxen gehad.
Waaronder vastlopers e.d.
Ik heb alle monteurs al over de vloer gehad.
Sinds (ik dacht augustus 2013) hebben ze mij de Horizon Mediabox aangesmeerd omdat daar minder problemen mee zouden zijn.
Ik heb nu de volgende problemen:
Vastlopers zodat ik de stroom er elke keer af moet halen.
Elke 2 à 3 dagen mis ik een aantal tv zenders in de tv gids waardoor ik alles teru moet zetten naar de fabrieksinstellingen.
En ik mis regelmatig opnames omdat die dan afgebroken worden omdat ik niet op die zenders geabonneerd zou zijn.
Het gaat dan gewoon om zenders als SBS6, Veronica en dat soort zenders.
Maar ze verwachten wel dat ik de volle € 72,25 per maand blijf betalen voor iets wat hun niet leveren.
En nu willen ze mij afschepen met 2 maanden Fox Sports te vergoeden voor al die ellende van de afgelopen jaren.
Terwijl ze op hun site vermelden dat ze bij problemen een vergoeding van € 1 per dag vergoeden.

De oplossing

Ik wil dat ze de problemen oplossen en anders met een redelijk voorstel komen.
Want u begrijpt wel dat ik geen € 72,25 p.m wil betalen voor iets wat ik niet geleverd krijg.
Want een compensatie van 2 maanden Fox Sports(€ 34,50) voor al die jaren ellende is een lachertje.
Ik had al voorgesteld om Fox Sports te vergoeden tot de problemen opgelost zouden zijn maar krijg daar geen antwoord op.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    johnnie492
    Datum
    Probleem is nooit opgelost. Want daar is UPC/Ziggo te beroerd voor.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
johnnie492
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen