Klacht UPC (nu Ziggo): Ik word al jaren opgelicht door UPC

johnnie492

Ik heb al een paar jaar problemen met verschillende mediaboxen gehad.
Waaronder vastlopers e.d.
Ik heb alle monteurs al over de vloer gehad.
Sinds (ik dacht augustus 2013) hebben ze mij de Horizon Mediabox aangesmeerd omdat daar minder problemen mee zouden zijn.
Ik heb nu de volgende problemen:
Vastlopers zodat ik de stroom er elke keer af moet halen.
Elke 2 à 3 dagen mis ik een aantal tv zenders in de tv gids waardoor ik alles teru moet zetten naar de fabrieksinstellingen.
En ik mis regelmatig opnames omdat die dan afgebroken worden omdat ik niet op die zenders geabonneerd zou zijn.
Het gaat dan gewoon om zenders als SBS6, Veronica en dat soort zenders.
Maar ze verwachten wel dat ik de volle € 72,25 per maand blijf betalen voor iets wat hun niet leveren.
En nu willen ze mij afschepen met 2 maanden Fox Sports te vergoeden voor al die ellende van de afgelopen jaren.
Terwijl ze op hun site vermelden dat ze bij problemen een vergoeding van € 1 per dag vergoeden.

Ik wil dat ze de problemen oplossen en anders met een redelijk voorstel komen.
Want u begrijpt wel dat ik geen € 72,25 p.m wil betalen voor iets wat ik niet geleverd krijg.
Want een compensatie van 2 maanden Fox Sports(€ 34,50) voor al die jaren ellende is een lachertje.
Ik had al voorgesteld om Fox Sports te vergoeden tot de problemen opgelost zouden zijn maar krijg daar geen antwoord op.

johnnie492
    Probleem is nooit opgelost. Want daar is UPC/Ziggo te beroerd voor.

johnnie492

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?