Klacht UPC (nu Ziggo): Incorrecte facturen

Benaya83

Eind December een all in one basispakket van UPC afgesloten. Gebruik gemaakt van de lopende aanbieding namelijk de eerste zes manden het abonnement voor een totaal bedrag van 24,95 inclusief btw + 6 maanden gratis film1. Eerste factuur was correct. Veel problemen gehad met de mediabox die defect bleek te zijn. Ik had nog een oude mediabox thuis liggen die mijn man heeft achter gelaten. Een UPC medewerker wees mij erop dat ik deze kon gebruiken tegen een meer prijs van 5 euro aangezien dit een mediabox met opname functie betrof. Dus deze box op mijn naam laten activeren. Toen begon het mis te gaan met de facturen. Tweede factuur was 73 euro in plaat van 24,95 hierover gebeld UPC aangegeven dat er een fout is gemaakt en dat het bedrag met toekomstige facturen verrekent wordt. Echter derde factuur weer incorrect. Wederom uren aan de telefoon gehangen dit keer met een teammanager die mij beloofde terug te bellen met een oplossing. Nooit van vernomen.

Toezenden van correcte facturen en te veel betaalde bedrag terugboeken

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer, mevrouw Benaya,De kwestie is bij ons in behandeling.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
    Benaya83
    Twee weken geleden ben ik door een vriendelijke dame gebeld van UPC, zij vertelde mij dat de klacht inmiddels bij haar ligt en dat zij mij de volgende dag terug zou bellen met een passende oplossing. Dit is tot op heden niet gebeurt.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer, mevrouw Benaya,Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u opgenomen ter afhandeling van de kwestie. Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?