Opgelost door UPC (nu Ziggo): Initiële bestelling aangepast voor de levering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 100485
Gebruiker
Mobo
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op 21 januari jl. heb ik het powerpakket besteld met 12 maanden 25% korting. Het pakket zou mij €42,- per maand kosten en na 12 maanden €56,-. Hier heb ik netjes een orderbevestiging van gekregen op 21 januari. Ik heb ook gebruik gemaakt van de overstapservice en op 2 februari kreeg ik de melding dat mijn huidige contract per 17 maart is opgezegd.
Op 6 maart krijg ik ineens een orderbevestiging met een heel andere promotie (3 maanden voor €39,95 en daarna €56,-). Hierna volgden verschillende e-mails met accountgegevens, installatiegarantie en zending van apparatuur.
Op dezelfde 6 maart direct contact opgenomen met de UPC Klantenservice die in eerste instantie na wat zoekwerk aangaf niets terug te kunnen vinden. Daarna kreeg ik de melding dat ik een week na levering (25 maart) weer moest bellen om de eventuele korting te laten verwerken.

De oplossing

De initiële contractafspraken inregelen in de administratie. Dit is een fout bij UPC. Ik wil niet opgezadeld worden met facturen van apparatuur, eenmalige kosten en extra abonnementskosten die niet overeengekomen zijn. Dit dient voor de leveringsdatum van 17 maart 2015 ingeregeld te zijn.
De initiële orderbevestiging is op aanvraag beschikbaar.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Bouzid,Een van onze medewerkers heeft telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    Mobo
    Datum
    Klopt, waarvoor dank. Ik wacht de email af met daarin de gemaakte afspraken.
  3. Auteur
    Mobo
    Datum
    Netjes dezelfde dag conform afspraak een email ontvangen met de bevestiging.
  4. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Bouzid, Een van onze medewerkers heeft telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken.Met vriendelijke groet, UPC Nederland
  5. Auteur
    Mobo
    Datum
    Gemaakte afspraken met UPC zijn netjes nagekomen.
    Afhandeling is volledig naar wens

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mobo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?