Klacht UPC (nu Ziggo): Inloggen bij Ziggo lukt niet.

Klachtnummer
# 478945
Gebruiker
G. Ho-Dac Keizer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kan niet inloggen bij Ziggo. De inloggegevens geven een foutcode LGI-0006 (geen uitleg) en wachtwoord wijzigen werkt niet. Een email via microsoft met klantcode werkt ook niet en 1200 bellen … te druk. Wat nu? Betaal wel 65,00 euro p/m servicekosten. Graag een oplossing voor dit probleem … vr. gr. Guus Ho-dac Keizer.

De oplossing

M'n inloggegevens herstellen, zodat ik ook weer bij webmail kan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen