Klacht UPC (nu Ziggo): Instalatie mis

Klachtnummer
# 102284
Gebruiker
Cosic
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Monteur is geweest voor de installatie van horizon media box,hij is vandoor gegaan zonder het gemaakt te hebben.
Ik heb 2 keer gebeld en er zou volg.dag een escalatie monteur langs komen die is het niet komen opdagen,van de klantenservice heel onvriendelijk ,nu zitten we zonder tel internet en tv want het oude doet het ook niet.

De oplossing

Z.s.m.monteur langs

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Cosic,Volgens onze informatie is op 20 maart jl. alsnog een escalatie-afspraak gemaakt en is deze nagekomen.Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren en hopen dat u naar tevredenheid gebruik kunt maken van onze diensten.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen