Klacht UPC (nu Ziggo): Instellingen en levering Horizon box

Klachtnummer
# 19991
Gebruiker
Anoniem
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Meerdere malen moeten bellen met UPC omdat de levering van de Horizon box van 15-01-2013 niet goed ging , geen netwerk, geen tv en wel radio en telefoon.

Nu eist UPC voor de reparatie op 27/01/2013 60 euro per uur om een ondeugedelijke mediabox te herinstalleren.

Ik heb de consumentenbond om raad gevraagd in deze.

Zij adviseerde mij een email te schrijven aan UPC , maar ik kan geen emailadres vinden alleen als klant kosteloos bellen naar UPC, hetgeen mij wordt afgeraden, en met u contact op te nemen over deze kwestie.

Het liefst zou ik eigenlijk mijn oude abonnement terug willen, maar dat wordt afgeraden door de comsumentenbond, eerst maar die Horizon box naar behoren laten instellen zodat alles naar behoren werkt.

Kunt u mij adviseren en contact opnemen?

met dank voor uw bemideling,

J. de Reus
Maaslaan 187
5704 LD Helmond
0492-511113
j.reus35@upcmail.nl

De oplossing

Kosteloos herinstellen van mediabox zodat er ook naar DVD's gekeken kan worden verklaring waarom meerdere malen op tv gemeld wordt dat ik geen abonnement zou hebben, terwijl dit wel in de levering status vermeld wordt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw De Reus,Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Hierbij zijn vervolgafspraken gemaakt. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker in de tussentijd contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw De Reus,Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen