Klacht UPC (nu Ziggo): internet en tv storingen bij UPC

Klachtnummer
# 105401
Gebruiker
J. Leijting
Datum
0 reacties

Details

De klacht

sinds eergisteren regelmatig geen internetverbinding. Sinds vandaag problemen met de tv. Beeld gaat op zwart, stopt of wordt blauw met de melding 'signaalverlies'. normaal tv kijken of internetten is er niet meer bij. Als ik UPC bel krijg ik de mededeling dat ik minstens 8 minuten moet wachten omdat contact met iemand te krijgen. Ik heb tot nu toe nooit problemen met UPC gehad maar dit is zo irritant dat ik overweeg om maandag nog over te stappen naar een bedrijf dat wel goed functioneert en aandacht voor klanten heeft.

Zelfs deze mail moest ik twee keer typen omdat de internetverbinding haperde!

De oplossing

persoonlijk contact met mij en de verzekering dat de problemen zo spoedig mogelijk zijn opgelost (toezegging op welke termijn).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen