Klacht UPC (nu Ziggo): Internet problemen Ziggo

Klachtnummer
# 557792
Gebruiker
thuis#517
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Slechte internet verbindingen na verplichte modem wissel ivm hogere snelheden ???

Mijn vorige modem heeft jaren probleemloos gewerkt, nu sinds de wissel al 4 weken alleen maar problemen..
eerste 2 weken nog niet gelogd maar zeker elke dag een modem reset..

hierna:
17-09-2021 - 16:25
22-09-2021 - 14:00
24-09-2021 - 17:25
26-09-2021 - 10:25
28-09-2021 - 10:45 alleen weer werkend na Power Reset
28-09-2021 - 16:35 alleen weer werkend na Power Reset

ziggo zakelijk lost de problemen niet op, maar wil een monteur sturen met direct de opmerking wat dit gaat kosten..
kun je vooraf al wel bedenken wie dit moet gaan betalen..

Lijkt mij toch echt een ziggo probleem...

Gewenste oplossing

correct, en niet gedurende het chat contact eruit gegooid worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen